I love ROCK

Nie ważne czy znasz się na szydełkowaniu czy na fizyce molekularnej, ważne że słuchasz, żyjesz i fascynujesz się szeroko pojętą muzyką gitarową jaką jest rock! Jeżeli spełniasz ten warunek to zapraszam do lektury.

niedziela, 16 października 2011

Muzyka w duszy gra

W złych, trudnych, smutnych ale także dobrych, radosnych i beztroskich chwilach towarzyszy nam ulubiona muzyka. Każdy z nas ma swoje ulubione utwory, których słucha w danym stanie. Muzycy pisząc nowe kawałki starają się trafić właśnie do naszych uczuć, (m.in dlatego powstaje coraz więcej piosenek o miłości) a my, słuchając utożsamiamy się ze słowami piosenki, doszukujemy się zgodności. I to właśnie jest piękne w muzyce. Wyzwala w nas różne emocje, daje impuls do działania, a jednocześnie daje spokój wewnętrzny.

Dla jednych będzie to rap, dla innych jazz, a dla jeszcze innych  muzyka klasyczna. Nasze zamiłowania do jednego z gatunków muzycznych rodzi się w młodym wieku pod wpływem różnych czynników. Ja zostałem "zROCKowany" głównie przez AC/DC. Zakochałem się po prostu w dźwiękach gitar Angusa i Malcolma. Później zacząłem stopniowo odkrywać świat rockowy. Z czasem odkrywałem nowe świetne zespoły i osobowości. I tak od „acca dacca” (czyt. aka daka) przez Pink Floyd , The Beatles, RHCP i wiele wiele innych trwam do teraz w zamiłowaniu do rocka. Muzyka ta jest odskocznią od życia codziennego jak i wiernym towarzyszem przez ścieżki życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz